Dag nr:3

Idag var det tredje dagen på ica maxi.
Jag och Jennie fick vara tilsammans och vi hade våra skrattanfall :P.
Nyss var jag mamma och pappa på ridklubben, jag hoppade Walther och det gick suveränt.
Verkligen redo inför tävlingen :).
Innan ridningen var i på Colorama och kollade tapete.
Nu tror jag att vi hittat bra färger så det får vell bli en bild in på bloggen sen när jag är klar :).

Familjen har precis ätit korv med bröd och kollat på Oskyldigt dömd.
Jag tycker det är ett super bra program, speciellt när det inte är följetvång.
Sitter vell just nu och väntar på Idolsaken.
Jag har inte sett dom men vill kolla på röstningen.
Älskar verkligen Clara, Mariette och Erik <3.

Idag ringde även veterinären om Ippes provresultat sen veterinärbesöket .
Han är tydligen bara välldigt överkänslig, och nu när det kanske blev lite mycket så blev han röd i skinnet.
Han ska fortsätta äta den hyper dyra maten, och medecin. Hon tror att det var hans fästinghalsbannd som utlöste detta, men hon är ej säker.

HUUGS(A)<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0