Carro Hissar och Dissar

1) HÖSTEN:
Jag hissar hösten för att.
Det blir så himmla mysigt när det blir ruggit ute och man kan tända ljus.
Att gå ut med systemkameran och knäppa höstiga kort :)
Jag gillar verkligen hösten.

2) Stickade tröjor:
Jag hissar verkligen stickade tröjor.
Älskar dom här tröjorna som tjejer går runt med.
Jag ska också köpa en, vet ej om jag ska ha en vit eller svart
Vad tycker ni?

3) Kommentarer:
Jag tycker om kommentarer.
Det blir så mycket roligare att blogga när man får kommentarer.
Jag älskar min blogg just nu :).



1) Myggor:
Jag vill verkligen dissa dom små äckliga sakerna. När vi tex har fotbollsträning, och tränaren ska försöka förklara och dom sitter på en och bits, man kan ju inte koncentrera sig!! dissdissdiss!!

2) Slut på smink:
Hatar när man står på morgonen innan skolan. Försenad dessutom, så är tex foundatonet slut!.Man har liksom inte tid med att stå och klippa upp den. Så då får man stå och skaka och skaka och skaka.
Och man får kanske ut en droppe :O.
Hatar det dissdissdiss

3) Batteriladdningstiden:

Jag dissar att det tar sån himmla tid att ladda batterier. I min kamra tar det 7 h att ladda. Okej den håller till 600 bilder så det är ju bra, men har man inte tid och glömt att ladda det. Så ska man vänta i 7 h. dissdissdiss.

 

HUUGS(A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0