Barraappapppaabarraappa

Haha :P.
Jag sitter och skördar på farm vill :P.
Ska plugga matte snart, till provet som vi har imorgon :/.
Jag är jätte glad för att jag fick alla rätt nu när jag tränade på repition :P.
Jag var till gympaläraren idag, han sa att jag och Jennie fick 60 poäng i orgentering, man skulle ha minst 32 för att få vara med på natt :P.
Snacka om att vi var över :P.
Jag och Jennie var näst bäst i klassen på origenteringen, vi som inte ens håller på med den sporten.
Men nu iallafall har pappa varit och handlat lampor :).
För imoron har vi start tid 22.01 :) snacka om mörkt det kommer vara :P.
Jag och Jennie ska förmodligen gå på bio på fredag, det blir flickan som lekte med elden :).
Hoppas den är lika bra som män som hatar kvinnor :).
nu ska jag och pappa äta sen blir det plugg!

HUUUGS(A)<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0