Avslutning

Kvällen igår blev lyckad, jag och Jennie var istallet och skulle rida på Logi och Floki, men dom ville inte in.
Sen var vi även ut med hundarna en sista gång.
Igår kväll gick vi även 4km :)). Nu ska fettet bort haha :P.
När vi kom hem sen åt vi mat, Jennie åt hos oss, det blev tacos, eftersom det var jag som fick bestämma ;).
När vi ätit klart skulle vi titta på Wallander- Cellisten, men mamma kom på att vi kanske skulle upp och försöka få in dom igen :P.
Så vi drog upp och fick in dom direkt, snälla små pojkar.
Sedan drog vi hem till pappsen, och åt popcorn eller jag åt upp alla popcorn och kollade på cellisten :P.
Den var inte den bästa av Wallanders men den var vell inte så dålig så att man inte kunde titta på den, men den får en  3/5 i betyg :P.

Nu ska jag snart på fotbolls avslutning.
Ikväll blir det vell en promenad kanske Jennie vill med :).
Sen ska jag kanske upp och rida då kanske hon också vill med :P.

HUUGS(A)<33


Kommentarer
Postat av: jennie

JAHA DU DET VILL JAG! :DDDDD

2009-09-27 @ 13:52:04
URL: http://jennieleandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0