09-09-09 =)

Idag var det vell en rätt vanlig dag i skolan.
Vi hade so, hål , matte, lunch, tyska sen skulle vi ha NO och sluta klockan 13:55, men vikarien kom aldrig så vi slutade 13:20 HAHA :DDD.
Direkt efter skolan var jag upp till Jennie sjukling, med lite läxor.
Hon mår bättre nu och kommer till skolan imorgon :)).
igår kväll bloggade jag inte, för jag var och tittade på mitt fotbollslag när dom tränade.
Det var bra att jag var där, för jag fick i mig en massa friskluft som ledde till att förkylningen gav sig :).
Sitter just nu bara och tittar runt lite, har nyss ätit köttbullar och macaroner.
Senare i kväll blir det vell att rida eller snarare hoppa i hoppgruppen :).
Det kommer bli super eftersom jag älskar att hoppa :).

DAGENS:

Smink: Foundation, puder, rouge, vit kajal, glitter och mascara :D
Frisyr: utsläppt med två småflätor på varje sida som korsade varandra över huvudet :D.
Klädsel: Cheap monday jeans (tighta) och en tight blå vit randig divided halvärmad tröja (HM)
Humör: Glad
Roligaste: När mergim skrämde fredrik så att han slog huvudet bakåt. (man fattar mer om man var med ;) )
Tråkigaste: Alla läxor man måste tänka på :(
Läxor: Tyska Engelska och musik

HUUGS(A)<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0