WALTHER =)

Igår var det tävling på Walther.
Det gick super bra :)
I 80 fick jag rosett + att jag hade snabbaste tiden med typ 4sek
I 90 fick jag 4fel bara för att han gick så fort att han kom lite nära :P.
Jag är super nöjd :)

Men han var snäll i ridhuset, han var inte lika busig som ute.
Först hoppade jag upp, då var han super spänd.
Sen när vi ridit fram på stora banan och skrittade ner genom hagen. Så stegrade han tänk er en 172 hög häst som ställer sig på bakbenen, jag trodde vi skulle välta över :O.
HAHA.
Sen bockade han hela tiden.
Så jag blev så jäkla förbannad på han.
Men sen hoppade han som en gud :)ÄLSKAR HAN <3
Jag fick så himmla mycket beröm av alla, Jenny var super nervös eftersom hon vet hur han beter sig.
Men efteråt var hon så himmla nöjd, vissa var till och med gråt färdiga :)
Glad man blev då eller :).

nu drar jag på ridningen :)

HUUGS(A)<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0