Thursday :)

Snart är det helg yesyesyes bästa helgen :)
Älskar verkligen när det är hemmatävlingar :)
Jag tävlar 2 klasser med logi på lördag sen 2 klasser med walther på på söndag :).
Sen imorgon är det banbyggnad klockan 19:15 :)
fy fasiken vad roligt :)

Idag i skolan hade vi so prov jag tyckte det gick jätte bra :).
Sen fick jag sluta klockan 13:40 istället för 15:00 :)
Bara för att ägaren till Sessan kom, så vi var ute och red på henne och Logi :).
Sen så lärde hon mig några trix som hon tydligen kunde :)
Buga hälsa och stegra :).

HAHAHAHA

ps det kanske blir globen om min snälla pappa som alltid är så snäll och ställer upp när det är kris :).
Synd bara om han inte kan vara hos sin bror så kan vi ej åka :/.
HOPPASHOPPAS! <33

HUUGS(A)<333



det är en bild som vi fick se förra året, riktigt häftiga tjejer :)
dom tar hand om hästar som blivit misshandlade, och tränar dom med konster :)

Kommentarer
Postat av: Elin hansson

vad är det för häst du har? :)

la in en video på bloggen igår på min häst kolla om du vill :D

btw. på din heather vilken av tjejerna är du? :))

2009-10-15 @ 18:58:36
URL: http://elinfredrikahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0