Tävling =)

Imorse när väckarklockan ringde flög jag upp som en liten studsboll :).
Nej kanske inte flög men jag var iallafall pigg :).
Somnade tidigt igår kväll eftersom jag är super trött sen alla timmar på ica maxi :P.

Idag var det iallafall träningstävling på klubben.
Jag hoppade Walther 80cm clear round sen 90 cm med omhoppning :).
I 80 cm ramlade jag av men fick ändå rosett bara för att det hände efter mållinjen :DDD.
Duktig man är.
Sen i 90 cm vann jag dubbel nolla :)).
ROLIGT älskar min Walther <3<3

Vi får hoppas att huvudvärken nackvärken och illamåendet ger sig, annars blir det en sväng till akuten (tror jag man åker till) ikväll :( hoppas verkligen det ger sig :).

HUUGS(A)<333

Kommentarer
Postat av: Elin Hansson

ERIK HELT KLART! :D

2009-10-10 @ 15:51:02
URL: http://elinfredrikahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0