Mcdonalds

Jag mamma och pappa åt på mcdonalds idag :)
Jag har inte ätit där på ett tag, så jag tyckte det var jätte gått :).
Sen åkte mamma och pappa och köpte toalettstol och handfat (vårat badrum har vattenläcka), då gick jag på stan :).
När mamma och pappa kom till stan tyckte dom vi skulle kolla på skor eftersom mina gula är ganska trasiga :P.
Jag blev kära i ett par puma, adidas och converse, HOPPAS på NÅGOn av DOM! <3

Sedan gick pappa till pictures, och mötte några vänner som han skulle dricka öl tillsammans :P.
Jag och mamma drog upp till ica maxi och handlade till tävlingen imorgon :).

På vägen hem sa mamma i en jätte smal fil, tänk vad smalt det är utafall det skulle komma en ambulans som vill förbi, precis då blinkade det blått i våran bil, då drog en polisbil om oss :O häftigt är min mamma synsk? haha :P.

Jag och mamma drog till stallet och fixade och packade, sen gick jag och izpher ca:4km hem :P.
Kändes bra, skönt för kroppen, speciellt låren och magen :P.
nu ska jag måla och kolla på tv :)

HUUGS(A)<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0