Logi <3

HISSA LOGI!<3

japp nu är det så här att jag måste ju hissa han :)
Logi är en 23 årig vallack som jag lärde hoppa för kanske 2 år sedan.
Jag vet inte hur mycket vi köpte han för eller dom som äger han, men iallafall inte lika mycket som en riktig hopphäst gör.
idag har jag kommit upp så jag tävlar LD LC med han altså 70 och 80 cm.
Han är en liten lurvig c ponny.
Jag tävlar mot sånna ponnyer som man köper för kanske 90000:- och är tävlad LA med placering.
Tänk då att min lilla charmtroll, kan slå dom.
Så man behöver inte köpa sig placeringar med en bra häst, utan man kan träna upp den helt själv och den går lika bra och till och med bättre :)

ÄLSKAR DEEEJ LOGI! <33

härligare häst får ni leta efter

När jag rider bockar han och han kan stå på bakbenen m.m.
Men när Stella 5 år rider då går han som en filbunke, och hon brukar till och med ställa sig på hans rygg och göra lite gymnastik övningar :).
En jätte bra lärohäst! :)

I LOVE YOU!<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0