Kanelbullensdag =)

Då var det dags, för i dag är det nämligen kanelbullensdag. =)
Igår kväll var jag hemma hos Jennie för mamma och pappa åkte på slussbruden :)
Vi tog Jennies hund och gick till Logis stall för att packa till tävlingen som var idag :).
När vi gick in till dom för att kolla om vi kunde ta in dom pga det regniga vädret.
Så stod dom med barnbarnet harry och bakade bullar :)
Mums mums, såklart så fick vi det, så vi tog in dom og satte på dom varsit fleecetäcke.
När jag och Jennie kom hem såg vi på körslaget, jag tyckte Amy ocg Carolines körer var bäst, vilken tyckte ni?

imorse vaknade man av regnet som piskade mot plasttaket ute på altanen.
Det var dags för frukost och påklädning inför tävlingen, kul väder tänkte jag.
Men när vi var på väg med Logi hela familjen till hedeborabygdens ridklubb, minskade regnet till duggregn.
och höll sig så :).

Jag och logi startade bara LC idag.
vi fick 4 fel för att han rev 3:an, han kom för nära för att det stod kort ur sväng :/.
Men jag är supernöjd ändå.
Han hoppade deras underbara mur :).
Mamma klantarsel sorry för mitt utryck kom på klockan 9:00 (jag skulle starta 9:30)
att hon glömt bett och tyglar hemma.
Shit panik så jag sprang och letade och fick tag på ett pessoa bett och ett par tyglar :).
Logi tyckte inte om det så mycket :/.

Efter tävlingen red Harry som var där med inger och kollade, på Logi :).
Han var så stolt :).

Nu ska jag kolla på lyxfällan. Eller nått annat.

HUUGS(A)<333 


Kommentarer
Postat av: Elin Hansson

svar: jadå jag hade det jätte rolig!

händer idag? :)

2009-10-04 @ 17:27:43
URL: http://elinfredrikahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0