HALLOJJSAN ;)

Har precis gett lite hö och spån till min kanin :).
Han blev lika glad som vanligt, :P.
Nyss ätit frukost, och just nu håller pappa på att måla om mitt rum, för att han ej blev nöjd :S.
Mamma har kollat lite globen biljetter, antingen blir det bil ner eller så blir det en tågresa med hotell som ingår :).
Så att man kan gå länge inne i globen shopen :DDDDDDD.

Efter 14:00 kommer Jelena och hennes lillasyster.
Vi ska ut med Logi, Sessan och Grabben och rida :).
Roligt slipper man rida själv :).

Imorgon har jag hört att det är HÖSTLOV shit vad roligt en hel vecka :D.
Jag mamma pappa mormor och morfar drar till Ikea och stor shoppar till mitt rum + resten av huset :)).

Jag vet förmodligen en julklapp som jag ska få haha, men jag avslöjar inget än :P.
Nu ska jag ut med dogge doggelito haha altså hunden :P

HUUGS(A)<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0