Guten abend :)

Sitter just nu vid datorn och kollar på några tider man får komma och kolla programen på Lugnet gymnasiet :).
Var nyss med pappa och handlade, snälla lilla pappsen gav mig en glass <3
Idag har jag plockat lite och sen har jag även legat i ett skumbad med ljus och musik !! <3
Klockan 20:00 blir det körslaget :)).
Men snälla lilla flickor så himmla bra kännde ni inte nicklas så att ni behövde bryta ihop och grina och få uppmärksamhet i idol!, jag gillade nicklas men inte sitter jag och bölar som en bebis!!! :O.

Nu innan 20:00 ska jag pappa och mamma laga middag, det blir pomesfrites i ugn med lök och paprika sen sås och pappas marinerade stekta köttbit MUMS avundsjuka ? lite kanske :P

HUUGS(A)<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0