Fredagsmys =)

:) det kanske inte blir så mycket eftersom jag och mamma ska och baka klockan 18:00 :)
Händer ikväll för er andra då? <3

Gick jätte bra att hoppträna för både mig och Logi och för Jennie och Samantha :)
Jag hoppade en bana på 80 cm vissa på 90cm :)
Han hoppade som en gud idag, det tyckte även alla som var med :).
Åka släp var vell inte det roligaste, eftersom Samantha inte kunde stå still utan stegra hela tiden :P.
Men vi kom dit och hem oskadda :).

Idag har vi även hämtat mina tapeter DYRTDYRTDYRT :OO.
Så rummet kanske blir klart på väggarna på söndag, men sen ska vi spika lister och möblera m.m.

HUUGS(A)<333

Kommentarer
Postat av: Elin

Svar: Han mår inge bra just nu :´(

2009-10-30 @ 18:57:37
URL: http://eelinaaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0