$$$$$$$$$$$$$

Haha jag han ej skriva igår för jag åkte till Jonna runt 12:00 eller till klubben.
Hon hade hoppträning, sen åkte vi moppe hem :).
Jag körde till Ica, shit vilken moppe den är på men lyssnar inte alla gånger på gasen.
T.ex när vi skulle ut på 90 väg altså korsa den, så kom jag och hon ej ut :P.
Haha , men vi kom till slut till Ica :P.
När vi kom hem tittade vi på Ella den förtrollade, och jag kan vell nämna att det hände en liten rolig sak precis när det just var jag som var utsatt haha :P. Men jag behöver ej nämna mer på bloggen :P.
Sen stekte vi våra jätte snygga pannkakor och drog sedan till klubben.
jag hoppade walther och det gick super bra jenny var jätte nöjd, jag hoppade runt 1.10 cm :D:D
Han tyckte det var super kul att hoppa :).

Idag ska jag inte göra mycket skriva på engelska saken, sen ska jag upp till stallet och ha ridning och teori med Stella :D.
Vi ska gå igenom hästens tecken och färger sen kanske lite sadel och träns.
Men sen när vi ridit klart ska hon lära sig hur man lägger på ett täcke :D.
Nu ska jag äta Frullerulle

HUUGS(A)<333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0