TJALALALALALATJALALALALA

Haha dålig fantasi på rubrik som vanligt :).
Kom nyss hem från skolan, ganska tråkig dag, eller allifall väldigt alldaglig :P.
Var några program i skolan och visade oss :P.
Sen var det äckelpäckel mat :/.
Ni ska jag snart plugga lite so, sen blir det hoppgrupp i svärdsjö :)).
Jag är jätte hungrig!, pappa skulle snart laga mos och korv :)).
Iallafall bättre än maten i skolan :)

Jag har förmodligen fått en spricka i stortån, jag slog i den, den 6/11 och nu blir det bara värre sen jag slog i den igen.
Den kommer att laga sig av sig själv värsta bra :D.
Tänk om jag hade brytit den och fått lov att gå med gips, NO WAY!., inget gips här int ;P.
Nu blire pluggilugg :D

HUUGS(A)<333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0