Teknikverkstan

Idag har alla tjejer i årskurs 9 från hälsinggården varit på teknikverkstan.
Vi var vell runt 90 stycken.
Hände lite saker som var tråkiga som vi ej behöver ta här .
Vi fick vara på 4 stationer.
Först gjorde vi mobilhållare av plast, lite krångligt.
Sen fick vi av lite matrial fixa med en slang och två sprutor att man typ tröck på ena sprutan i ena sidan av slangen rörde sig den på andra.
Iallafall skulle man fixa typ ett fiskespö som man skulle plocka godis med, det godis man fick tag på under 1 minut x 3 omgångar, fick man äta upp.
Jag Jennie och Moa fick ihop flest godisbitar (22stycken) :D
Carro w Elin och Hanna var näst bäst, fast dom fick upp massa stora godisar :)..
Sedan på hälften av dagen åt vi lunch det var jätte gott :D
När vi kom tillbaka hade vi 2 stationer kvar, först gjorde vi egne duschtvålar, våran blev blå med vaniljdoft :)
Sedan var det dags  för sista saken, då fick man skiva ut ett papper med motiv och vika det och limma ihop till en kartong till duschflaskan :).
Min var det jag och Logi på från prisutdelningen ii Folkärna när vi kom etta :).
Söker ni på bilder på google så finns jag och Logi med räcker med att söka på Caroline Forss :)

Nu drar jag och Jennsi till stallet snart :)

HUUGS(A)<333

Kommentarer
Postat av: azra - EN FIN BLOGG!

fin blogg :)

låteer som att du haft kul i skolan idag :d

2009-11-04 @ 16:59:56
URL: http://floxerpoxer.blogg.se/
Postat av: Malin

Sv; haha tack :)

2009-11-04 @ 19:15:13
URL: http://malinbergling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0