Snön är här :D

har varit i skolan idag från 08:00 till 15:00 :P.
Var rätt rolig dag :D.
Sen efter skolan gick vi hem från vägen, jennie stannade till 16:25 då hämtade hennes pappa henne :P
Runt 17:00 drog jag till stallet Stella ridning idag :D.
Hon red lite vägar och tränade på halt mellan koner :).
Sen travade hon lite.
När vi longerat Logi och Floki, hade jag och hon snöbollskrig :)
Hon kastade hårt för att bara vara 5år.
harry red även idag, han var jätte lycklig :D.
träffade även Alice :D

Nu sitter jag hemma och kollar på datorn och pluggar :D
Musik prov imorgon :P.
Senare blir det mammas pojkar sen, criminal minds :P.
Idag fick jag rätt dåligt på engelska saken, men jag vet att jag kan bättre och det där bara var en engångs sak.
Tur att jag är bra på dom andra sakerna :P.

HUUGS(A)<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0