LEDIG :)

Vi har studiedag idag värsta roligt :). Men såklart ska jag vakna tidigt, vaknade 07:00 för jag var så himmla kissnödig ;) hihi, men sen kunde jag somna om, men då vaknade man 09:00 istället och gick upp 09:22 efter att gosat med doggen lite :).
Funderar på att dra till stallet och mocka och fixa lite med lLogi, men han har blivit lite dum igen, för han vägrar att komma in :/.
Får vell åka och försöka lite. Senare ska pappa till besiktningen med Saaben då ska jag och Izpher gå ner på stan till djurmagazinet och köpa kaninmat :) Klockan 21:00 ska jag och Jennie kolla på 2012
nån som sett den? är den bra?

Nu blir det facebook sen lite frulle :)

HUUGS(A)<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0