Kingen är här!

Tjaaaaaaaaa!

Jennie här, jennieleandersson.blogg.se. Caroline är här om ni undrar, och sitter och spelar x-box med min lillebror och det är därför hon inte har updaterat någonting idag. Och nu vart jag tvingad att skriva ett litet inlägg.

Idag har det varit en vanlig dag i skolan, alltså tråkig.. Tror caroline också tycker det. Anyway, vi hade oförberätt tyska prov och det gick bra för oss både, men den sista delen på provet var väldigt svårt och det var typ hela gruppen som tyckte det. Men vi får hoppas på vg! Och så skrev även caroline vg-mvg delen på so provet och hon sa att det kändes väldigt bra, och det tror jag också att det gjorde. Och lilla jag gjorde hela so provet, både g-vg-mvg delen. Och jag h-o-p-p-a-s jag får vg igen! :)

Snart börjar mammas pojkar och det ska vi såklart kolla på, är väldigt sugen på popcorn så det får nog vi också göra. Puss och kram och nyp i stjärten alla carolines läsare! Roligt att titta in en liten stund, haha.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0