DRAG =)

Hejhej :D
Idag har skolan varit väldigt långtråkig, fast vi slutade 14:00 :D
Var typ hungrig hela dagen eftersom jag inte kunde äta (NERVÖS)! ;).
Men vi spleade våran första match mot 9F det blev 6-0 till oss :DD
Sedan blev det 9C där vann vi med 4-3, ojj jag som trodde dom sa att dom skulle klassa ut oss :P
Efter matchen blev det final mellan oss och 9E.
Dom spelade på drag förra året.
Dom vann med 3-1 men jag tyckte vi gjorde det jätte bra :D.
Fast jag tycker att om man redan spelat en gång på drag så ska man inte få spela fler :P.
Min klass är iallafall bäst, hoppas det gick bra för Elias som fick ett klubbblad i ögat.
Daniel var as duktig han stod i målet :P
Vi som spelade var:
Caroline Forss
Caroline Wallin
Moa löfstedt
Mergim Kelmendi
Tobias Sundin
Elias Persson
Daniel Solölid
Fredrik Carls
Viktor Johansson
Det tror jag var alla :)

Snart kommer min nya ridhjälm :D Ska hämta den om nån minut bara, sen blir det att rida :)

HUUGS(A)<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0