Bad update ;P

Sorry men jag har haft totalt fullt upp ;P.
Igå efter skolan drog jag och Jennie ner på stan, först kollade vi runt sedan käkade vi glass, efter drog vi till lust och fägring och Jennie piercade sig i naveln :) Blev väldigt nice! :).
Bussen hem gick 16:07, packade lite saker hemma hos Jennie åkte hem till mig och åt mat och fixade oss, sen bar det av till Lugnet "DRAG!" :).
9e vann 2 matcher sen i semi spelade dom oavgjort mor svärdsjö men på straffar förlorade vi med 2-1 :/.
Väldigt tråkigt eftersom H-gåden ägde matchen, och svärdsjö hade bara några tur mål :///.
Men klockan 7 började drag discot och det var väll rätt så nice :).

Idag vaknade jag halvt sjuk igen :/.
Halsen huvudet magen m.m.
Inte bra, men är lite piggare nu, blir att dra till Jennie senare i kväll.
Eftersom mamma och pappa och Jennies föräldrar ska på Pubkväll :).
Känner inte att sitta hemma själv en lördag kväll :P.
Ska vell skriva kanske ett till inlägg nu sen blir det PLUGGAPLUGGAPLUGGA :P.
Iveckan har vi:

Måndag: So och Matte prov
Onsdag: No prov
Torsdag: Tyska prov

:OOOOOOOOOOOOOO


HUUGS(A)<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0