20år sedan

Japp det var 20 år sedan idag som Muren mellan väst och öst tyskland rasade.
Vi har därför hållt på mycket med det på tyskan idag.
Skolan i dag var vell rätt vanlig.
Roligt med svenska eftersom vi hade lite betygssnack :P
Jag ligger i svenska mellan VG+ och MVG :DDDD.
Shit vad glad jag blev :).

Efter skolan hämtade vi påsen som jag tydligen glömt på en buss :).
Men saken var kvar och allt i min plånbok var kvar :DD.
Pluggade lite när jag kom hem, sen var det dags för ridning.
Red utan väst idag för att träna inför dressyrtävlingen.
Jag red på Walther, han har inte gått på 1 vecka och 5 dagar ;P
Lite läskigt var det för i Galoppen fick han "cp" och bockade av mig.
Landade såklart på nacken, så mamma ska smörja in mig nu :).
Blir vell att åka och köpa en ny ridhjälm.
Imorgon slutar vi 16:00 .

HUUGS(A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0