14 sanningar

* Jag är mörkrädd, men inte när jag är med någon.
* Jag skriker inte för skräckfilmer.
* Jag gillar fiskrätter mer än grillat kött på sommaren.
* Jag gillar inte när folk ifrågasätter mig när jag vet att jag har rätt.
* Jag blir lätt avundsjuk.
* Jag har lättare för brunetter än för blondiner (killar).
* Jag tycker att min snyggaste kroppsdel är magen.
* Jag tycker fotboll har blivit tråkigt.
* Jag älskar att dansa.
* Jag har lätt för att visa mig utan smink överallt.
* Jag biter ett hack i nageln sen river jag med fingrarna.
* Jag är en tävlingsmänniska.
* Jag gillar att gå upp tidigt på mornar.
* Jag tycker det är roligt att stå i stallet och mocka med kompisar 07:00 en lördagmorgon.


Dålig bild men det är Logis Bror tror jag :)

Kommentarer
Postat av: caroline

tidiga mornar <3

2009-11-23 @ 20:23:48
URL: http://carolinewaallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0