Vakt !!

Hejsan alla glada :D

Igår var jag Madde Mamma och Malin vakt på östra skolan.
Vårat fotbollslag är uppdelat som vakter där, eftersom det är Viking Line Cup :D.
Vi var där mellan 19:00-23:15. Fasst jag och Madde kom till 20:30 eftersom vi var på fotbollsträning :D.
Jag tog typ alla betalnings saker/när folk skulle handla , eftersom Madde var en liten fegis ;).
Sen var det en kille som kom med värsta packningen och skulle gå upp för trappen, då råkade han snubbla och la sig på mage i trapen. xD
Mitt gapskratt var vell lite pinsamt, men sen började jag snacka om vilken snygg Fanta det var bredvid mig :D.
Vi hade as roligt och skrattade hela tiden.
Senare kom Adam Norgren och vi satt ute och snackade lite, medans mammorna jobbade.
Jag gjorde vell bort mig en ganska stor gång.
Vi skulle vara där tesamans med Nora och hennes förälder.
Så jag bara " Nora verkar ju inte komma!!!! :O" (det satt en gubbe bredvid mamma)
Hon är sjuk svarade mamma "men hur kan du veta det!!!:O"
Ööö det är liksom hennes pappa som sitter där!.
Lite pinsamt, jag trodde typ det var en man som jobbade där eller nåått.
HAHAHAHAHAHA allefall var det roligt att vara där, några söta killar fanns det ju alltid.

Men du lilla Jennie Pennie du ville tydligen inte släppa nyckeln och åka där ifrån xD.
Jag och Madde hörde nog allt från Annica (magnus fru) xD hihihiihi <333

HUUGS(A) everyone(A) <3333


Kommentarer
Postat av: hanna says: INGET JÄVLA SKITSNACK!

SVAR: min homie!

ska inte träna, men ska dit och kolla :) dudå?

2009-05-22 @ 14:39:20
URL: http://ingetskitsnack.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0