svanskotan är inte min beste vän :O

Hejsan alla nära och kära vänner :D


Just nu hatar jag min svanskota, den har sugit hårt hela dagen.
Till slut gick jag till skolsyster och fick en värktablett.
Dagens lektioner har vell varit vanliga, hade matte på No också eftersom våran lärare var sjuk.
Jag och Jennie hade lite andra saker för oss (land och rike) istället för att jobba :D.
På idrotten var inte Jennie och Elin med, så jag och Carro w körde själva.
vi hade friidott super roligt :D..
Jag hoppade 3:50 på längdhoppet, sen kula stötte jag 6,90 och sen kastade jag med liten boll jag kastade 25, någonting meter.
Nu sitter jag hemma och kollar på tv och läser läxor.
Imorgon är sista dagen i skolan för denna vecka.
Jag läste på "cp" Jonnas bdb att dom slutade idag :OOO lyxigt värre :D.
Snart är det fotbollsträning, måste försöka vara med så mycket som möjligt.
Desto mer man tränar desto större chans är det att man får åka med till Gothia :D.
(dit vill vell alla).
Nu ska jag fortsätta plugga.

HUUGS(A) <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0