Sorry :(

Förlåt för att jag inte blogggat.


Jag har skrivit 2 inlägg men båda gångerna cpade datorn så jag hittade ej på dom igen :(.
Men iallafall i tisdags var det operationdags verket, jag och jennie gjorde snyggaste planschen :DDD.
Sen i Onsdags var det operation dagsverket fasst man skulle tjäna 100 kronor.
Jag var hemma och målade våran farstubro städade huset lagade mat och sen gick jag ut med hunden m.m.
Senare mot kvällen var det hoppgrupp, jag hoppade Walther och det gick super bra, fasst han  var lite stark :P.
Idag Torsdag har varit bra, vi hade vikarie på so,n, sen var det tyska då pratade vi mest.
Maten idag var jätte god :D Nån jävel hade puttat ner våra språkböcker ner mot pannrummet eller vad det nu är.
På svenskan stack läraren med några andra, så jag och Jennie  flammsade bara xD jätte ROLIGT! ;).
Sista lektionen var matte, vi fick tillbaka matteprovet "la la la" nej men jag fick Vg iallafall :D.
Jag och Jennie höll på att missa bussen efter skolan vi sprang för våra liv!.
Jag följde med henne hem efter skolan, vi flummsade och tränade var ute med hunden sjöng singstar och spelade guitar hero.
Egentligen skulle vi dragit ner på stan och kolla läget, men pappa höll på att meka lite med moppen.
TYVÄRR :(.
Nu har jag kommit hem och håller på att plugga till No och Engelskan som är i morgon.
har en känsla av att det inte kommer gå så bra, men vi får vell se.
Jag ska handla en klänning kanske bikini och ett par skor i morgon.
sen ska jag och mamma och titta på Dala Hoppet.
Hörde att Robert hade vunnit 1,10 klassen i dag :D:D
Själv blir det tävling i Leksand på Söndag.
Jag ska vara katt och hästvakt hela helgen, inget vila för mig inte :P gå upp 6 varje morgon.
Ägarna är i Arboga och tävlar med Malla :D lycka till <3

HUUUGS(A)


 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0