My new home

Nej inte nytt hem kanske men.
Jag tror jag duschar hela tiden, jag rider och spelar fotboll + matcher och tävlingar.
Den 17 tror jag det var då duschade jag 2 ggr :P okej kanske inte så mycket, vissa duschar fler.
Igår var det ridning gick super bra, jag hade min bus unge Walther.
Idag var det skolan, på idrotten var det friidrott och jag har slagit mina gamla rekord, till nya :DDD
I morgon måste jag ta med hörlurarna eftersom jennie ska springa terränglöpningen, känns skönt att veta att man är klar och fick ett ra betyg :D.
Nyss var det fotbollsträning den gick vell bra den med.

Efter skolan i dag var jag med Jennie vi satt och kollade på american funniest home vidios ;) super roligt.

HUUGS(A) <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0