Helskön dag (;

Hejsan svejsan bloggen ;)



Vaknade 04:00 av värmeslag, fick lov att dra av mig byxorna sockorna och den långärmade tröjan.
Japp jag vet alla tycker jag sover i lite konstiga saker xD.
Sen somnade jag om och vaknade sedan 06:50.
Jag gick upp och sminkade mig, sen klädde jag på mig. Dagens kläder blev skipants från hm
vitt linne från gina tricot och en svart tunika också från gina.
När jag ätit tre rostade mackor, gick jag ut i garaget och baxade ut moppen.
Sen var det dags att hämta MÄDI :D. Vi drog till skolan, och skoldagen var vell som vanligt.
Imorgon blir det lite annorlunda, vi ska vara halva dan typ vid ungdomsmottagningen :D:D.
SLIPPER SKOLAN ;););)          Igår hade jag med Logi och Izpher till ridningen. Izpher anföölll
Polkagrisens mamma, så glasögonen blev bara lite slämmiga :P
Logi stod på både fram och bakbena, han var super busig. Men det är super roligt när han är sån.
Min familj ska till polkagrisen i sommar och grilla moch åka ring och vatteskidor ;)
Vem kommer ramla, jo lilla klantiga jag.

JUST JA IDAG ÄR DET PAPPAS DAG GRATTIS TILL HAN :D

Nu är det dags att börja plugga matte, på torsdag är det prov.
Geometri, med pi och area i cirkel m.m. :OOOOO

HUUGGSS everyone (A)<3333

ps jennie saknar deeej :D <333

-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0