Helgen närmar sig med språng

Ja idag var det matteprov, jag tyckte det gick super bra, men några fel blev det nog.
Sen var det redovisning på svenskan, Kjelsson sa att jag var super duktig :DDD glad man blev.
Sen fick jag vg- på min So framtiden :OOO jag tyckte den var bättre än ett - .....
Kom nyss in har varit ute och cyklat ca: 4km. Jag vill ha en smalare mage och ben muskler till sommaren.
Man får vell hoppas att mina cyklingar hjälper.
Eller nån annan som har ett tips hur man får magen platt och ben muskler (inte sittupps).
:P

Helgen börjar närma sig :D:D:D:D på söndag kanske man kan träffa Jennsan ÄNTLIGEN :D
Imorgon ska jag måla altanmöblerna :P

Nästa vecka är jag och jennie på gården på måndagen sen är det oeration dagsverket tisdag onsdag :DD.
Slipper skolan 3 dagar.
Nu ska jag snart på fotboll Ha det Bra :D <3.

HUUUGS(A)<33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0