frågeronden :D

Hur många gånger har du blivit kär? några kanske :D

Favoritgodis: jag tycker om mint marabou mest av allt :D

Coolaste staden du har besökt: Rhodos stad

Action eller skräck? jag tycker inte om skräck, så det får bli action

Ville bli när du var liten: sån som blippar saker i en mataffär :D

När fick du din första kyss? om vanlig puss räknas så var jag väldigt liten 5 kanske :P

Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? snäll rolig tror jag eller det kanske är en bättre fråga till mina vänner :P

Vad är du beroende av? Mobilen mina vänner och ridningen tror jag :D

Dagens roligaste händelse:

Carro och mitt skratt på UMF

Dagens tråkigaste händelse: tandläkaren är vell inte det bästa

Dagens humör: super bra! :DDD

Vilka tv-program följer du? city akuten desperate housewives greys anatomy criminal minds singing bee csi miami så ska det låta och wipeout jag är en tv lus XD :D

Vad gillar du mest med dig själv? jag är flummig då är det roligt för mina kompisar (inte alltid) sen ställer jag upp

Vad gillar du minst? att jag har ett dåligt självförtroende :(

Vad är det roligaste du vet? allt roligt jag gör i mitt liv med vänner och familj :DD

Har du något motto? "man kan alltid köpa en vän, men man kan aldrig köpa vänskapen mellan varandra".

Hemlig hobby? jag har inget hemligt

Något vi inte vet om dig? nej inte vad jag kommer på

Vad ångrar du? massor men, det har jag lagt bakom mig

Vad önskar du? attmin pappa får ett jobb så att vi kan köpa en ny bil och en D-ponny åt mig :D

Vad klarar du dig inte utan? Familj, kärlek, vänner, mobil. min ridning

Vad gör du helst en vardag? bloggar kompisar familjen ridning

Vad gör du helst en lördagskväll? kompisar eller familjekväll

Vad har du mest av i din garderob? alla olika sorters kläder.

Drömjobb: veterinär så man kan bli rik :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0