Blogg trött

Jag har varit lite bloggtrött några dagar....

I måndags stod jag och jennie på gården, det var super roligt :DDD.
vi fick massa gott och slapp lektionerna.
Idag slapp vi också lektionerna eftersom det var operation dagsverket.
Jag och Jennie gjorde en affisch, som föreställde Afghanistans flagga.
(den blev skit snygg!!)
Efter maten var det talangjakt, super kul sista nummret var då ;)
Klockan 13:00 var det dags för att knyta vänskapsarmband.
Jag knöt 3 stycken, fint fint eller hur jennie?.
Sen fick jag lov att lära Fredrik hur man gjorde, men hans blev lite missislyckis xD.
Nej stakars han, vi alla satt och skrattade vid vårt bord åt honom :(....
Vi slutade halv 3, då tog vi moppen till volvo och tankade och jennie köpte godis.
Nu ligger jag här hemma i sängen och slöar, håller på och läser Twilight.
Senare ska jag och Jennie på fotboll, roligt roligt, hoppas det går lika bra som förra träningen :).
Igår var det ridning, jag och Jonna snackade och fnissade. Sen böt vi hästar.
Jag hade Walther och hon hade Tintin :D. Walther kändes halt i början, men han var nog bara lite stel :P.
Vi har fått en ny häst som heter Super Nova och är ett 8 årigt sto :))).

Nu ska jag kolla lite annonser, sen plugga NO.

HUUUGS(A)<333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0