22 h

Hejsan svejsan

Jag har denna helg stått 22 tmmar i solen längre ner ser nu hur jag ser ut.
Jag lovar det gör ont som fasiken, och jag ångrar att jag glömde solmedlet :(.
Idag har jag tävlat LD och LC, LD var en clear round där jag fick en rosett.
Sen var det stilbedömning i LC där fick jag 33 poäng av 50 jätte nöjd :D
Jag hade fått 35 poäng om han inte rivit.
Det var en stor fet mur med och han tittade inte ens på den, bara hoppa :DDD.
Sen blev det en bra dag för svärdsjö ryttarna, på sin hemma tävling.
Amanda Lundberg Michel tog vinsten i LC stil på b ponny,
Frida Söderlund Star 4 i LC stil b ponny
Emma Nilsson Rocket vann LC stil på C-ponny
Viktoria Edh Mayflower 2 i LC stil d-ponny
Frida Söderlund Star vann LB två faser
Josefine Söderlund Duchess vann LB två fas
Emma Nilsson Rocket 2 LB två fas
Josefine Söderlund Tegoc LB två fas VINST :D.

SUper dag för alla ryttare, + att alla vi andra som inte står med har gått (flesta) felfritt men tid/poäng har inte räckt :D

Denna helg blev underbar.

HUUGS(A) <33

 this is my back ;) svider som tusan

Kommentarer
Postat av: ¨Liin

Haha shiiit :P Men fatta vad brunt det kommer bli? :D

2009-05-31 @ 21:36:08
URL: http://carolinewaallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0