2 maj

Idag var det serie premiär i fotbollen :D:D
Det gick super bra tyckte jag.
Vi mötte Avesta, och vi förlorade med 2-0.
Men det var två skitmål.
Nu är jag hemma hos mormor och morfar och steker.
Man måste ju passa på när solen är som varmast.
Lyckosten Jennie åkte i dag 6 i kväll går flyget så grattis till henne.
Josse blev placerad i LA i går och det betyder att Ducess är startklar för MSV.
Nu har hon ju chanser att få upp henne i ett bra pris. Efetrsom hon ska sälja henne.
Nu har hon även fått hem en d-ponny :D:D Tegoc kallas för Teo.
Nu ska jag snart äta grillat och otatis gratäng mumsmums :D.

bloggar kanske senare.

Ps Jennie när du läser detta, såg du lappen jag skrev utanför mig på trädet, nu när ni skulle åka?? <33

HUUGS!(A)<333


Kommentarer
Postat av: jennnnnie

Jag förstår inte vad du menar sötnos? men jag har inte sätt ngn lapp, pusss saknar dej! <3

2009-05-03 @ 20:27:27
URL: http://jennieleandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0