09 test

09 testet
gör det , annars blir din sommar helvete!

OM DIG:
Namn - Caroline Forss
Bor -  Kniva
Syskon - 0
Född - 94
Ögonfärg - Bruna
Längd - 171 cm 
Sko storlek - 38-39
Höger eller vänsterhänt - Höger
Stjärntecken - vattuman
Hårfärg - Brun
Födelseort - Falun
DAGENS
Låt - ragga på-  Sara dawn finer (idag)
Saknad - Inget
Kläder - vitt linne cardigan och jeans
Underkläder - Trosor, BH
Mat - pannbiff och potatis
Köp -  festis
Göra sen -  sova
Godis - choklad bit
Pinsammaste - Inget

SVARA ÄRLIGT
Tycker du om att plocka svamp - ja med min hund som är utbildad svamphund
Tycker du om godis - ja ;)
Hur många gånger i veckan äter du godis -  försöker bara helger
Äter du oftast nyttig mat - Ja oftast
Tycker du att du själv är söt/snygg - jag tycker aldrig man ska andvända ordet ful iallafall
Du ger mycket komplimanger till andra - ja
Är du nöjd med ditt förnamn - ja, jag tycker om ett långt annars hade jag hetat Linn
Du tycker att du själv är smart - rätt så
Vad är det sämsta hos dig -   Att jag tar skit och är feg att säga tillbaka
Vad är det bästa hos dig -  Snäll (kanske lite för snäll iibland) 
Har du bra självförtroende - vissa dagar
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - olika
Du tycker om att vara med killar -  Ja
Känner du dina grannar -  Ja
Vad har du för färg på dina underkläder idag - vit bh med hello kitty och vita trosor som det står saturday
Äger du några Björn Borg trosor -  nej men jag vill/ska köpa
Hur många? -  ........
Är du en Björn Borg-fjortis ? - Nej 
Gillar du skolan - ja det gör jag
Har du någon gång skolkat -  nej
Spelar du något instrument - Nej
Sporter/aktiviteter har du gått i - Friidrott, Ridning, Gymnastik, Fotboll, simmning alla dom går jag ine på nu.
Har du några tatueringar -  nej
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - när jag går förbi en
Tycker du om djur - ÄLSKAR DET <3

BRUKAR DU...
Sova -  ja
Ta mediciner du inte borde ta -  nej
Röka -  Nej
Snusa - Nej
Skada dig -  ibland
Klä dig i svart - Ja
Lita på folk -  ja
Skada dig med flit - nej
Drömma mardrömmar - ja just nu har jag börjat med det
Gå i kyrkan - Ja (konfirmationen)
Ljuga -  nej men ibland vitalögner
Vilja dö - nej jag tycker det är två stora ord att säga

HAR DU...
För många vänner - man kan aldrig ha för många
Förföjelsemani - nej
Någon annan psykisk sjukdom? -  nej
Skadat någon? - inte med flit
Färgat håret - ja
Några piercnings - Örorna och naveln
Några tatueringar - nej
Egen dator - ja
Gjort bort dig rejält - ja

ÄR DU...
Snäll -  ja
Snygg -  vet inte
Söt - nej
Kort - nej
Klantig - nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0