Tidig Lördag!

Gick upp 06:00 :S
Vi skulle på ponny dressyren på Svärdsjö.
Där fick jag träffa Jonna :D Vi frös men hade as roligt.
Dagen började med att jag var parkeringsvakt, det första släpet som kom fassnade i Svärdsjö backen :(
Gubben som kom i en bil bakom skrek till mig att jag skulle komma ner och hjälpa till, när jah kom ner så sa han " nu får du hjälpa att köra upp"?? jag bara JAG? jag är 15 har snart ett moppe kort ska jag köra upp ett hästsläp? hihi nej du det kan du GLÖMMA!
Sen var det en CP mamma som kom in i cafeterian och började skrika och klaga på framridningen.
Sedan När hennes dotter kom in på framridningen så stod hon ochskrek/höjde rösten "tänk på armbågen, ner med hälen, det går inte att håka häst och tr att han går som du tänker, rid inte som en slö kärring m.m" Jag och Jonna var på väg att kasta ut henne därifrån hihi. Men sen när dom var klara kom Svärdsjö ekipagen in och Karin kom 1 för c-ponny och Evelina kom 1 för d-ponny roligt att 2 svärdsjö egipage tog 1platserna.!! XD

Sen började nästa klass och då kom "kärringen" tillbaka, hon klagade på mig och Jonna och sa att det var vårt fel att hennes dotter var struken, sen gick hon in fasst hon inte skulle, så jag sa" du måste vänta på din tur"
Mamman-- Nej men det är våran tur!!
Nu började jag sura ur.
Sen fortsatte hon att tjata på sin dotter, tillslut sa hennes syster från lektaren "MAMMA nu håller du tyst så att hon får rida"
Men mamman fortsatte då blev pappan förbannad x)
När hon gick in på banan fortsatte mamman, "hon lyssnar inte, hennes skänklar fladdrar m.m
Sen när hon kom ut från banan sken hon som en sol " det här var mitt bästa program"
Mamman-- ruskade på huvudet, nej nu får vi hem och träna HÅRT!!
Dottern-- Kan du aldrig säga något POSETIVT!?
Sen när min mamma skulle gå ut och ta luft stod mamman bredvid hästen och dottern satt där på och grinade.
Den mamman skulle jag absolut inte klara av.
Nu har jag äntligen kommit hem jag har stått ute från 07:30 till 14:20  :O  KAAAAALT!!
Ha det bra nu ska jag vila/sova en stund. sedan plugga moppekort och matte.

KRAMIZAR kanske kommer ett till inlägg senare <33


 <--------------------------  NU VILL JAG HIT <3<3 TILL VÄRMEN <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0