SAMMANFATTNING AV HELGEN <3

Helgen har varit helt underbar!

i Fredags var jag Carro w och Jennie på Cozmoz, vi hade as roligt :D
Jag hade lite ont i magen men skit samma. Jag och Carro rockade loss mot killarna hihi
medans jennie stod med Niklas på kanten :D CArro tyckte vi kunde dansa mer mot killarna, och då gjorde vi det hihi :P
Sedan kom vi hem klockan 00:50 kanske, då åt jag en macka och sedan gick jag och la mig med mamma.
Sen 07:00 lördag morgon ruskade mamma på mig, då gick jag upp.
Jag ville inte först åka för jag mådde jätte illa och hade så himla ont i magen.
Men mamma övertalade mig att åka, och det är jag väldigt glad för.
Vårt första stopp på bussresan var "gränby centrum" där gick jag och jennie in och letade toalett. Men alla kostade :(
då gick vi in på hm, hon som stod i kassan sa att det bara fanns sånna som man betalade i :O.........
Sen gick vi in på gina tricot där träffade vi hedberg och wallin, jennie köpte en t-shirt som det stod" I love secrets"
Sen gick vi ut i bilen då skulle vi åka in mot Uppsala, vi gick in på en grekisk resturang. Där alla sedan åt fläskfile och strips :P Alla tog coca-cola utom lilla jag jag tog fanta (iallefall vid mitt bord). Sen kom maten, jag är väldigt skinkig (stavning?) jag fick en geleköttbit den var super äcklig  :S jag åt bara strips. När vi hade ätit åkte vi bussen vidare till Uppsala domkyrka och där började KONFAFESTEN :DDDD Vi fick paserkort, sen tog jag några kort på dom höga tornen.
Sen in i domkyrkan :P där inne var det stort och väldigt högt i tak. Vi satt och lyssnade på massa olika som pratade sen sjöng och bad böner. När det var klart mascherade alla ca:900 barn/vuxna till nått konstigt hus.
Där inne fikade sen tittade vi på en uppvisning sen var det paus och frukt sen var det scen 2 och efter det gick vi och åt middag. Det var kyckling so var god men sen var det nån konstig sak till. Jag åt allt det var gott men lite konstig smak x)
sedan blev det efterrätt mums hihi det blev kladdkaka med hallonbär, den var supergood <3 Madde satt och kladdade med salt och peppar som hon sedan ville att Jennie skulle äta :S Sen när vi var klara skulle vi sammlas inne där showen var, då var det en man som hette Bengt. Han var ståuppkomiker, han skämtade om sina barn, jag skrattade så att tårarna rann ur ögonen XD När han pratat klart var det dags att åka hem, vi satte oss längst bak i bussen.
Jag lyssnade på musik och sedan halvsov jag hela vägen hem. Mamma och pappa hämtade oss vid vägen , och jag åkte sedan hem och tittade på lets dance inspelning och wildkids. Sen somnade jag och vaknade idag söndag. Jag jennie och madde åkte in till pumpen, där träffade vi några andra från fotbolls laget. Vi skulle filma en scen som heter "i bussen"  Sannas bror filmade oss, sen hoppade några av och jag jennie och madde drog hem till hennes mamma. Sedan var det fotbolls träning i haraldsbohallen. Jag var upp till Logi efter träningen och red igång han till skol tävlingen i hoppning som är på tisdag. Nu sitter jag här i soffan och tittar på Merlin med pappa. Ska sen duscha äta varma mackor och sen i säng. För imorgon är det prao på vikaskolan. Jag ska vara i ettan och jennie i tvåan :D


HA DET BRA PUZZ PUZZ <3<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0