ROMME MED GIRLSEN <3

Hejsan allihopa <3 Får skriva snabbt för äggklockan ringde XD Får bara sitta i 10 min :S Eftersom jag har läxor så måste jag plugga :( Carro WQ kom och hämtade mig i morse jag var snabb men sedan åkte vi hem till "knasiga" Jennie Hon skulle upp 06:30 men väckar klockan hade inte ljudet på så hon vaknade 07:30, vi var hoss henne  07:50 XD Men sen efter att vi hämtat Elin i Vika så bar det av till Romme Vi hade as roligt och åkte massa backar, jag och Jennie var dom ända som inte ramlade dom andra ramlade både i liften och på andra ställen :D Sedan fastnade min vante i liften men rasade ner till mig igen.

Var ute med Vovvsen <3<3

Daniel från Grycksbo vann Vasaloppet  XD

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå var ute med vovvsen? :P fattar inte! Asså vad har det med romme och göra mitt upp i allt? x]

2009-03-01 @ 19:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0