MVG m.m =)

Hejsan alla nattugglor x)

Jag har varit i skolan i dag blev super glaad! vill ni veta varför?
Jo nu var det såhär att jag fick alla rätt på MATTE PROVET :O 26/26  Haha
MVG för mig i dag då. Sen VG på engelskan och VG på tyskan :D SUPER NÖJD!
Efter skolan åkte vi ner till stan jag jennie elin och wallin <3
vi tog en buss till borlänge och sedan en hem. När vi kom tillbaka till Falun gick vi till American take away
mums x) sedan till Ica och handladet godis läsk och popcorn för 108 kronor XD
När vi åkte på 701 bussen till hosjö, klev en viss kille på. Haha Björn Jennies gamla kille :P jennie blev suepr nervös :D
När vi hoppat av så gick vi hem till Elin och snackade lekte fråge leken
sanning och konka. Jag  och Jennie fick värst saker att göra. Tror jag kommer vara sjuk 1 vecka eller 2 XD
Men sedan drog vi ut och en viss person "monade" mitt på vägen =)
Sedan när vi kom tillbaka kollade vi på en av dom filmer vi köpt. Min blev det den var super bra tyckte jag. Väldigt humorristisk :D
Sen när de var slut kom mamma och hämtade mig.
Just nu sitter jag här och skriver mitt inatta. Har precis  kollat på Lets Dance :P
Äntligen åkte hon ut "Elisabeth" synd bara att Morgan tappade bort sig. Nu är det natta och jag ska upp tidigt och kolla på Sveden tävlingarna (Storhäst) för Söndag är det min tu :D:D

HA DET SÅ BRA <3


+ att i går var jag med Jennie vi städade hennes garderob och var ute och gick med hunden. Jag skulle rida Logi men han ville inte in så vi gick med Gillis och Alpus istället XD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0