Mittwoch! ;P


Hallooooo :D

Idag så var det skolan mumms mumms :P
Började med Engelska -No-Tyska-Idrott-Mat-Bild

Ganska lång men ändå roligt :D:D
Har precis ätit korv och makaroner. Och snart ska vi åka till City Gross och köpa ett nytt
träns åt Logi Bus eftersom han drog av det i Söndags på tävlingen :P
Sedan blir det ridning :D:D HOPPPPPNING! det bästa som finns.
Imorgon ska jag åka från skolan till Tandläkaren :S blir att sätta i 6pluts räls på framtänderna :O har ju nyss haft en!!!
ÅÅÅÅ nu kommer jag ha den när jag är på DRAG med Jennie på Fredag :S
Just nu tittar jag även på nyheterna, lite skrämmande med han
Josef Fritzle han som höll sin dotter fången i 24 år, han hade våldtagit, sextrakkaserat, och slagit henne över 3000 gånger! :O?? sjuk in his head eller?
I rätten hade dom frågat "varför våldtar du?"
då svarade han "Min mor födde mig,jag är född till att våldta"
HUR DUM FÅR MAN VARA!
Han ska man sjuta tårna av, en tå i taget :P
Men nu ska jag titta lite hästannonser Hundannonser och Resor :D
HA det bra kanske kommer ett inlägg senare! <33

Bye <3


Hoppas vi kan resa efter sommaren, Vill också UTOMLANDS!
Hoppas bara att pappa får ett jobb för då blir det nog av :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0