Lite nere men ändå en rolig dag<3

Idag har det varit skola :D:D skiit kul var och pratade med skolsyster om en lite personlig sak.
När vi hade idrott kunde vi inte vara i idrottshallen så vi var ute och gick. Jag Elin Carro W och Jennie kastade snöbollar på Bickis men vi fick även massa tillbaka :D
Efter skolan drog jag mamma pappa och Jennie och fettade på oss lite på max :P
Sedan till Ornäs och kollade på pjäxor och skidor. Men vi hittade inga :(
När vi kom hem åkte jag och mamma direkt upp till stallet och mockade.
Lill skiten ville komma in, men inte dom andra två tråkhögarna.
Just nu mår vi inte så bra, vi och dom i stallet eftersom det hänt en tragisk sak,
som jag inte berättar. Därför hjälper jag och mamma dom.
Det är därför jag kanske är lite nere/ledsen i skolan.
Nu måste jag och och plugga tyska.
Eftersom det är TYSKA PROV imorgon XD
Hoppas jag får bra betyg denna gång ..

Hoppas ni läsare mår bra ha det härligt :D

KRAMAR en sorgsen Skribent <3'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0