Hemma hos Louise m.m :P

Hejsan alla glada, sitter just nu hemma hos Louise. Just nu är hon och tvättar ur den svarta "snygga" färgen.
Nu kom hon ut från toaletten, det blev super snyggt!
Sedan ska jag hem till Izpher Pizpher <3<3
Idag var det skolan snackade lite med skolsyster om mina CP problem! X)
Idag var det tyska prov gick SUPER bra!!!! JAg skrev på allt och ingenting gissade jag på :D:D
SKulle vell vara roligt med ett MVG XD <3
Sen hade vi svenska då skulle "bög" och "bajs" ha lite roligt med mig :D
Sen var jag ner på bilskolan jag gjorde mitt sista test innan själva provet, det var på motorn? jag blev GODKÄND! :D
Sen var jag upp på gymmet, det var as roligt första gången. Min tränare/sjukgymnast säger att jag ska se ut som Beach
2009 :D Hoppas på platt mage snygga ben (jennie och jag kanske ska göra en sak) sen en gyllenbrun kropp :P
Jag måste vara lite med Louise nu
KRAMAR ALLA GOA <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0