HALO!

Har nyss varit på ridning. Jag hade Warre störst och piggast i stallet XD
I galloppen blev han lite damp ibland , sen ville han gallopera när jag skulle trava (han har ej gått på länge hade stått i 3dar). Men det gick super bra tyckte jag, jag tycker det blir roligare när dom är lite stirriga och pigga! <3
Jennnie hade Farmer jag han inte se så mycket eftersom jag hade koll på min. Men mamma sa att hon var jätte duktig :D.
I morgon ska jag till tandläkaren och se om jag kan få tillbaka en ny räls för dom tog ut den förra lite tidigt :P
Sedan ska vi på stan till Kristinehallen , på en Konsär. Jag tror Linnea i min klass ska vara med. Sedan drar jag och Jennie ner på stan :D:D

Nu ska jag gå och pömma Godnatt hörs i morgon! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0