halli hallå!

Nu är det määdi som har tagit över tangentbordet (:
Jag sitter nu här hemma hos Carro i kalla, snöiga kniva, vi har spelat guitar hero, käkat lite samt snackat lite grann.
Ikväll ska i allafall jag på träning, mina girls (jennie och carro) följer inte med för att dom har värsting engelska provet imorgon. De har lixom 64 glosor, 15 verb (som innehåller tre ändelser) + två texter de också ska kunna? det är fan sjukt ju ?! himla tur att jag inte går i deras klass vill jag säga! ;)
Skolan har väl varit bra för min del, lite trött samt ont i huvudet på slutet, men det är bara för min mongolid klass! haha, btw så har jag inte kunnit sovit inatt, antingen var det för varmt eller för kallt, jag visste helt enkelt inte vart jag skulle ta vägen! usch, jag skulle aldrig klara av att blogga! jag kommer inte på mycket att skriva jag inte! ganska ointressant inlägg tycker jag, men Carro skulle fortsätta plugga och hon orkade inte skriva något inlägg (där ser ni :)!) Jadu, jag har frågat jennie om tips till saker att skriva om, men jag kommer banne mig inte på något mer nu! Men vi höres säkert mer någon annan gång!





HUGS!GAMMAL GAMMAL GAMMAL BILD! (från sexan i vika skolan!)
 /määädi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0