Fredaag <3

Hejsan i dag gick jag upp sömning som vanligt.
Hade en bra dag i skolan
ELIN FYLLER 15 IDAG grattis till henne <3
Vi hade en kort dag som vi alltid har på fredag slutar 13:15 :D:D
Mamma hämtade mig och Jennie + att innan vi kom till bilden puttade jag ner henne i en snödriva, och där satt hon x)
När vi kom hem dröjde det inte länge förens mormor och morar kom :D
Jag och Jennie satt på datorn innan sen vid maten sa mormor "FITTULLA" och det satt vi och skrattade hur länge som helst åt (jag tror jag grät) Mamma och Morfar räknade att hon sa det 7 gånger x)
Sen gick vi och spelade guitar hero, mamma har äntligen fått igång skivan :D
Sen ringde Lenaoch sa att Jennie skulle gå ut till 16:40, sedan 17:10 åkte vi till henn och hämtade henne. Då bar det av till Fotboll <3
Idag gick det super bra Jag och Hanna Jonsson kom delad etta på en grej,sen när vi spelade match stod det 10-10
och då skrek Kicki " SISTA MÅLET VINNER"  och såklart var det ju bästa laget som gjorde det.
Nu måste jag gå och lägga mig, upp tidigt i morgo, vi ska på dressyr tävling på klubben. Måste ju dit och HEJA på våra ryttare  :D Sen ska jag och Jonna vara dörrvakt, men innan klockan 09:00 ska jag haft hunnit knoppa Highlight! Carros Ponny.

KRAM ALLA GOA!

jag har tröttnat på allt skit i skolan, hatar dom som pratar bakom ryggen, är det nått fel på mig så kan ni säga det direkt till MIG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0