dragplåstret!<3

SAMMANFATTNING AV DRAAAG! <3

kom dit klockan 6 jag träffade massa "häst"kompisar medans Jennie träffade hmmmm Bjööörn N :P hon blev jätte glad.
Sedan klockan fem över 9 släcktes hallen ned och disco musiken drog igång :D Gud vad TAGGAD jag blev värsta dans sugen.
Sedan rockade vi loss hur länge som helst, det var super varmT där inne.
Sen mitt i sa jennie "jonna har fått en kille" då tittade jag dit och helt plötsligt strulade dom GLAD för hennes skull :D
Sen mot slutet kom det en kille som har kollat in Jennie hela kvällen "Niklas heter han" dom stod och strulade i 25 min medans Jonna och den andra stod i typå 2 timmar. Jag och Emma-Clara stod där hihi :P
Sen tog söt på mina höfter men då tog hans kompis tag i han och sa "nu går vi och tar luft" lite synd om mig för jag trodde äntligen jag skulle få en :P
Men sen hände det hihi Medans Jennie stod med den där killen dansade jag, då kom det Sveriges sötaste killgäng och den ena killen var lite sugen på mina höfter hihi men då sa den andra hon är super söt gör det nu men den där killen sa " jag vågar inte" sen drog dom.

Willy som jag tycker är så himmla söt, blir ganska varm i kroppen när jag ser han :D han kollade efter mig flera gånger. <3

DRAG VAR AS ROLIGT <3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: ADHD GIRL

Hur vet du att det var dig han kollade efter din egenkära människa....

2009-03-21 @ 17:12:53
Postat av: ADHD GIRL

Hur kan du veta att han kollade efter dig din egotrippade människa.....

2009-03-21 @ 17:18:11
Postat av: ADHD GIRL 2

Jusste hur vet du de??... ego!

2009-03-26 @ 16:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0