Dagen XD

Idag vaknade man 07:15 min första tanke var FAN SKOLAN IGEN!  Men eftersom vi börjde senare och Jennie och Lena skulle hämta mig 08:00 så gick jag upp och började fixa mig :D Nu är skolan slut och det var en rolig da, speciellt Mentorsgruppen i morse XD Nu ska jag snart äta mammas kycklinggryta MUMS :P Sedan tv och efter det ungefär 17:45 hämtar vi Jennie sedan bär det av ut till ridningen :D:D:D Idag är det hoppning! :D Det bästa som finns. Sedan Måste jag åka och köpa spån till min lilla kanin. Sen måste jag fortsätta plugga till tyskan.

PS: JAG VILL HA MER KOMMENTARER TACK!!!! :D:D:D

 <-------------------------------------- VILL ÅKA HIT I SOMMAR MED JENNIE ELIN OCH WALLIN <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0