0 gradig söndag :D

Hejsan!


Idag väcktes jag 06.00 av mamma, då var det dags att dra till svärdsjö och mata och mocka åt kusarna :P
Jag och Jonna var som vanligt lite klantiga, men är man så är man :P
När jag och mamma släppte ut hästarna så travade Ballerina (häst) i en kurva i stallet där hon gick om kull :O
Tur hon hade eftersom hon nu mår fin fint.
Sedan när vi var klara med allt så gick jag och Jonna ut i hagarna och knäppte 440 bilder med min systemkamera på hästarna XD
HIHI många bra som jag ska skicka till stallet :D
När jag kom hem la jag mig i soffan och pluggade hemkunskap, vi har Näringslära prov i morgon :S men jag tror jag kan det.
Nu har jag precis varit på fotboll, vi hade skott träning och vi var bara 8 stycken så vi fick skjuta många bra skott.
Eric stod och skrek ra hela tiden :D:D Gud vad glad man blev, fasst jag hade super ont i min lilla mage :P
Nu sitter jag här och ska snart duscha sedan baka tacopaj MUMS :P

När mamma sedan fyller år i typ oktober så skulle jag vilja åka med mamma pappa mormor och morfar till Tunisien och fira henne där. Det tyckte jag var en super ide :P <3 Hoppas kan man ju alltid! :P


SEDAN HOPPAS JAG ATT DENNA VECKA GÅR FORT :P  veckan har jag inplanerat ridning hoppa med logi fotboll färga och klippa håret ta moppe kortet och sedan jennie vad händer på fredag!???


jo då är det COZMOOOOOOOOZZZZZZZZZZZZZZZZZ!!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0