YES!<3

Jag kom precis hem från Linnea Boberg.
Hon hade en hopptävling på sin ridbana, med rosetter :D.
I LD clearrounden fick jag rosett.
I LC två faser så var jag den enda som gick felfritt så jag VANN :D:D.
LOGI ÄR BÄST!!!! <3333
Sen grillade vi korv och fnittrade lite, Logi fick stå i en sommargräs hage :P.
Dom har en pool som vi badade i den var 28 grader varm :D Jätte skönt :D.
När mamma kom och jag skulle hämta Logi så vägrade han komma in, eftersom han inte hade en grimma på sig så blev det ännu svårare att fånga han ;P.
Men tillslut omringade vi han i ett hörn :D.

Min dag var super rolig speciellt nu på slutet hemma hos Linnea :D

Placering alla som var med:

Caroline Forss -Logi fra Kokholm1 VANN
Linnea Boberg -Hamilton 2a
Anna Sundell -Hrimnir fra Akranesi 3a
Lina Andersson -Zebastian 4a
Malin Boberg -Romana 5a

HUUGS(A) <33333

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Carrooo!! Hitta detta inlägg nu, shiet va kul vi hade den dagen ;) :D å lille Hrímnir va med<33

2010-09-08 @ 22:50:31
URL: http://hamiltonhrimnir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0