:O

Jag har bestämt mig för att gå med hunden varje dag, en liten promenad :P.
Idag är det 32 grader i skuggan hemma hos mig :O.
Därför gick vi nu, i bikini :P.
För man blir svettig av att gå i värmen och då blir man brunare :P.

Jag vaknade själv i morse, så jag tog moppen in till vivo.
Och handlade allt som jag ska ha på konfirmationen imorgon.
Det blev vell ca: 220 kronor.
Jag handlade all mat och det, med mammas kort :O hihi.
Sen åkte jag till båthamnen och hämtade pappa (med moppen)..
Nu sitter jag här hemma, ska snart ut och sola, men fick lov att gå in i svalkan en stund :D.
Mamma kommer snart från jobbet, då ska vi baka 2 tårtor chokladrutor och bullar :P MUMSMUMS <33

HUUGS(A)<333 Hoppas ni alla steker er bruna nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0